ا

  • احمدی.رضا مدل‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری ارزش ذاتی تکلیف [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • احمدی.مهناز آیا همه‌گیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • اخوی ثمرین.زهرا بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • اسماعیلی انامق. بهمن پیش‌بینی سلامت اجتماعی براساس علائم اختلال وسواسی- اجباری: نقش واسطه‌ای شفقت به‌خود [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • اعتصامی پور.راضیه ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه مهارت‌‌های سواد عاطفی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • اکبری نژاد.هادی رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجی‌گري اهمال‌كاری تحصيلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • الهی.طاهره مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

آ

  • آرین فر.نیره بررسی رابطه پختگی هیجانی و خود افشاگری زناشویی با تعهد زناشویی در زنان متاهل: بررسی نقش میانجی‌گری نگرش نسبت به روابط فرا زناشویی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • آسایش.محمدحسن پیش‌بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ب

  • باقری.حوریه بررسی ویژگی‌‌های روان‌‌سنجی پرسشنامه ادراک از یادگیری سازگار با مغز [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • بشارت.محمدعلی اثربخشی پارادوکس‌‌‌‌‌‌‌‌درمانی بر نشانه‌‌‌‌های اضطراب در بيماران ديابتی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • بشرپور.سجاد بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بهمنی.بهمن تاثیر بازی‌درمانی دلبستگی‌محور بر کارکرد ‌تاملی ‌والدین و تنظیم‌ هیجانی کودکان دارای مشکلات برونی‌سازی‌شده [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پورطالب. نرگس رابطه شفقت با خود و انعطاف‌پذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • پورطالب.نرگس رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجی‌گري اهمال‌كاری تحصيلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • پورمحسنی.فرشته مقایسه چشم‌انداز زمان، هیجان ابراز شده، تاب‌آوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • پورمحسني كلوري.فرشته ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه مهارت‌‌های سواد عاطفی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ت

  • تابع بردبار.فریبا نقش میانجی همدلی در رابطه با استرس ادراک شده والدین و کیفیت خواب کودکان: یک مطالعه توصیفی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • تسنیمی. مهشاد مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • تعلیم دهنده.سمانه بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربه‌ی یادگیری واسطه‌گری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازی‌های مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • تقوائی.علی رضا اثربخشی پارادوکس درمانی بر سوگیری تصویر تن و راهبردهای مقابله‌ای بدنی افراد چاق با اختلال بدریختی بدن [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • تولايي.فاطمه پيش‌بينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت‏ نفس در دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • توماج. عبدالجلال رابطه سواد رسانه‌ای و سرمایه روان‌شناختی با درگیری تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی شناخت اجتماعی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ج

  • جانقربان.زهرا نقش واسطه¬ای استفاده آسیب¬زا از گوشی هوشمند در رابطه بین استرس ادراک شده، ایستادگی، عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان دبیرستانی دوره دوم [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جعفر طباطبایی.سمانه سادات مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایه‌های روان‌شناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جعفر طباطبایی.سمانه سادات مقایسه اثربخشی آموزش حافظه فعال و هوش موفق استرنبرگ بر عملکرد تحصیلی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • جعفری.اصغر پیش‌بینی شکایت روانی- فیزیولوژیکی بر اساس درآمیختگی افکار و آسیب‌های دوران کودکی با نقش واسطه‌ای توانمندی ایگو در جمعیت غیربالینی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جعفری.پروین تاثیر بازی‌درمانی دلبستگی‌محور بر کارکرد ‌تاملی ‌والدین و تنظیم‌ هیجانی کودکان دارای مشکلات برونی‌سازی‌شده [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جعفری.شیوا پیش‌بینی شکایت روانی- فیزیولوژیکی بر اساس درآمیختگی افکار و آسیب‌های دوران کودکی با نقش واسطه‌ای توانمندی ایگو در جمعیت غیربالینی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جعفری.عیسی مقایسه چشم‌انداز زمان، هیجان ابراز شده، تاب‌آوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جواهری.عباس پیش‌بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جوربنیان. خدیجه الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جوکار.بهرام فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه داده‌بنیاد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

چ

  • چرامی.مریم مدل‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری ارزش ذاتی تکلیف [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حسنوند.فضل الله بررسی ویژگی‌‌های روان‌‌سنجی پرسشنامه ادراک از یادگیری سازگار با مغز [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • حسنی.جعفر روابط ساختاری خودکارآمدی و کمال‌گرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حسینی المدنی.سید علی مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسینی المدنی.سیدعلی رابطه آسیب‌های دوران کودکی و محیط بی‌اعتبارساز با پرخوری افراطی: مدل‌یابی میانجیگری ناگویی هیجانی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حفاظی طرقبه.لیلا نقش میانجی ذهنی‌سازی و شفقت به خود در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خاکدال.سعید بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • خالقی پور. شهناز اثربخشی پارادوکس درمانی بر سوگیری تصویر تن و راهبردهای مقابله‌ای بدنی افراد چاق با اختلال بدریختی بدن [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • خرمی نودهی.مهری رابطه علّی خودتخریب‌گری دختران نوجوان و باورهای غیرمنطقی مادران با نقش میانجی اضطراب والدین و رابطه والد-نوجوان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • خضری آذر.هیمن نقش واسطه‌‌ای خودباوری‌های خلاق در تأثیر باورهای معرفت شناختی بر ریسک‌پذیری فکری دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

د

  • دادوند.فاطمه رابطه شخصیت فعال و جوّ عاطفی خانواده با بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان: نقش میانجی خود‌تنظیمی رفتاری [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • داورپناه. زهرا فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه داده‌بنیاد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • درتاج.فریبرز بررسی ویژگی‌‌های روان‌‌سنجی پرسشنامه ادراک از یادگیری سازگار با مغز [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • درخشان. معراج بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ذ

  • ذاکری. آمنه مقایسه اثربخشی آموزش حافظه فعال و هوش موفق استرنبرگ بر عملکرد تحصیلی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ر

  • رافضی.زهره پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • راهنما.آمینه نقش واسطه‌‌ای خودباوری‌های خلاق در تأثیر باورهای معرفت شناختی بر ریسک‌پذیری فکری دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • رجب پور.مجتبی رابطه‌ی سیستم‌های مغزی رفتاری با اعتیاد به گوشی‌های هوشمند در دانشجویان: نقش میانجی سبک دلبستگی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • رحمانی.محمد علی تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر بخشودگی خیانت در زنان و مردان آسیب‌دیده [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • رضایی شریف.علی ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی آسیب‌های روان‌شناختی- عاطفی ازدواج ناخواسته در زنان: یک مطالعه آمیخته [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • رضایی. علی محمد پیشایندها و پیامدهای روان شناختی اعتیاد به اینترنت [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رضایی.محسن بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربه‌ی یادگیری واسطه‌گری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازی‌های مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رضائی. بهزاد مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رفیع زاده. بهار اثربخشی پارادوکس‌‌‌‌‌‌‌‌درمانی بر نشانه‌‌‌‌های اضطراب در بيماران ديابتی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • روشنی زاده.علی رابطه امیدواری با پیشرفت تحصیلی، نقش میانجی‌گری باورهای هوشی در دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • روشنی گلنبر.معصومه تأثیر معنا درمانی بر بحران میانسالی والدین میانسال دارای فرزند مبتلا به اوتیسم: مطالعه مورد منفرد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ز

  • زارع نیستانک.محمد نقش میانجی ابعاد ‌مراقبت‌گری در رابطه بین رضايت‌مندی جنسی و سبک‌های دلبستگی با تمایل جنسی زنان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • زارعی. محمد ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش نگرش نسبت به فرزند‌آوری (ATCHS) [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • زالی. زهرا پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • زالی.زینب پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • زاهد.سعیده بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربه‌ی یادگیری واسطه‌گری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازی‌های مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • زربخش بحری. محمدرضا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبه‌خانواده بهزیستی تهران [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • زربخش.محمدرضا تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر بخشودگی خیانت در زنان و مردان آسیب‌دیده [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • زکی بخش.نسیم بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • زند کریمی.غزال درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سجادي نژاد. مرضيه السادات پيش‌بينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت‏ نفس در دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سرفرازی.الهه مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایه‌های روان‌شناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • سعادتی شامیر. ابوطالب درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلیمانی.اسماعیل نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بی‌اعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سماوی.عبدالوهاب ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش نگرش نسبت به فرزند‌آوری (ATCHS) [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • سهرابی زاده. لیلا نقش پیش‌‌بینی‌کننده کمال‌گرایی والدین برفرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • سهرابی.فائزه مقایسه نیمرخ آسیب‌‌شناسی روانی میلون بین افراد دارای تاتو و بدون تاتو [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • سیراوند.پری بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شاکری.محمد روابط ساختاری خودکارآمدی و کمال‌گرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شبیبی.بتول نقش میانجی همدلی در رابطه با استرس ادراک شده والدین و کیفیت خواب کودکان: یک مطالعه توصیفی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شرافت. آسیه بررسی رابطه پختگی هیجانی و خود افشاگری زناشویی با تعهد زناشویی در زنان متاهل: بررسی نقش میانجی‌گری نگرش نسبت به روابط فرا زناشویی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • شفیعی کاهانی.تکتم روابط ساختاری خودکارآمدی و کمال‌گرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجی‌گر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شهابی زاده.فاطمه مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایه‌های روان‌شناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شهابی زاده.فاطمه مقایسه اثربخشی آموزش حافظه فعال و هوش موفق استرنبرگ بر عملکرد تحصیلی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • شهامت ده سرخ.فاطمه مدل‌سازی معادلات ساختاری ذهنی‌سازی و سازگاری روانی با سرطان: نقش واسطه‌ای تجارب تجزیه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان پستان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شیخ الاسلامی.راضیه فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه داده‌بنیاد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شیخ الاسلامی.علی ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی آسیب‌های روان‌شناختی- عاطفی ازدواج ناخواسته در زنان: یک مطالعه آمیخته [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • شیری. علی رابطه امیدواری با پیشرفت تحصیلی، نقش میانجی‌گری باورهای هوشی در دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ص

  • صالحی. فرزانه اثربخشی آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر اضطراب مرگ و احساس تنهایی دانشجویان دارای علائم اضطراب جدایی بزرگسالی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • صالحی.جواد مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صالحی.منیره بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربه‌ی یادگیری واسطه‌گری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازی‌های مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • صبری زم.بهار مدل‌سازی معادلات ساختاری ذهنی‌سازی و سازگاری روانی با سرطان: نقش واسطه‌ای تجارب تجزیه‌ای در بیماران مبتلا به سرطان پستان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صدری دمیرچی.اسماعیل ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی آسیب‌های روان‌شناختی- عاطفی ازدواج ناخواسته در زنان: یک مطالعه آمیخته [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • صیادی.علی الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ض

  • ضرغام حاجبی.مجید نقش پیش‌‌بینی‌کننده کمال‌گرایی والدین برفرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ط

  • طالع پسند.سیاوش رابطه سواد رسانه‌ای و سرمایه روان‌شناختی با درگیری تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی شناخت اجتماعی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • طباطبایی.تکتم مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایه‌های روان‌شناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • طباطبایی.تکتم مقایسه اثربخشی آموزش حافظه فعال و هوش موفق استرنبرگ بر عملکرد تحصیلی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ع

  • عابدی.احمد اثربخشی آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر اضطراب مرگ و احساس تنهایی دانشجویان دارای علائم اضطراب جدایی بزرگسالی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • عاقل مسجدی.مریم بررسی تعیین ‌‌تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجی‌گری پریشانی روان‌شناختی در زنان ‌متأهل [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عباس پور.ذبیح اله رابطه مادرشوهر-عروس و کیفیت رابطه زناشویی: اثر میانجی عوامل درون فردی و بین فردی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • عبداللهی بقرآبادی. قاسم اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور بر مدیریت هیجان و احساس تنهایی کودکان ناتوان جسمی خفیف [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • عفت دوست ثانی.زهرا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبه‌خانواده بهزیستی تهران [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • علیزاده فرد.سوسن مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • علیزاده. گلاویژ مقایسه نیمرخ آسیب‌‌شناسی روانی میلون بین افراد دارای تاتو و بدون تاتو [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • علیزاده.محسن بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

غ

  • غضنفری.احمد مدل‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری ارزش ذاتی تکلیف [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

  • فارسیمدان. الهام مدل‌یابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری ارزش ذاتی تکلیف [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فراهانی.حجت الله اثربخشی پارادوکس‌‌‌‌‌‌‌‌درمانی بر نشانه‌‌‌‌های اضطراب در بيماران ديابتی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • فرهادی. فاطمه درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فرهادي.مهران رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فلاح نژاد تفتی. ساجده تاثیر بازی‌درمانی دلبستگی‌محور بر کارکرد ‌تاملی ‌والدین و تنظیم‌ هیجانی کودکان دارای مشکلات برونی‌سازی‌شده [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فولادچنگ.محبوبه فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه داده‌بنیاد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فولادچنگ.محبوبه رابطه شخصیت فعال و جوّ عاطفی خانواده با بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان: نقش میانجی خود‌تنظیمی رفتاری [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]

ق

  • قاسم خانلو.آرزو نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بی‌اعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • قربانپور لفمجانی.امیر الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • قصاب زاده.طیبه مقایسه چشم‌انداز زمان، هیجان ابراز شده، تاب‌آوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کاردان حلوایی.ژیلا رابطه شفقت با خود و انعطاف‌پذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کارشکی.حسین بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربه‌ی یادگیری واسطه‌گری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازی‌های مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کاوه فارسانی. ذبیح الله نقش واسطه¬ای استفاده آسیب¬زا از گوشی هوشمند در رابطه بین استرس ادراک شده، ایستادگی، عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان دبیرستانی دوره دوم [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کریمی.زیبا آیا همه‌گیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • کلنی.سیمین دخت آیا همه‌گیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

گ

  • گودرزی. محمدعلی نقش و وضعیت طرح‌های طبقه‌بندی اختلالات روانی در بازنمایی دانش روان‌شناسی بالینی و روان‌-پزشکی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ل

  • لطفی. نگار پیش‌بینی رضایت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

م

  • مازوساز. عاطفه بررسی ویژگی‌‌های روان‌‌سنجی پرسشنامه ادراک از یادگیری سازگار با مغز [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • محصص. مهسا رابطه آسیب‌های دوران کودکی و محیط بی‌اعتبارساز با پرخوری افراطی: مدل‌یابی میانجیگری ناگویی هیجانی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • محققي.حسين رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • محمدپور ایردموسی. اعظم بررسی تعیین ‌‌تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجی‌گری پریشانی روان‌شناختی در زنان ‌متأهل [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • محمدنژاد دوین.عارفه بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • محمدی تهرودی. یگانه رابطه‌ی سیستم‌های مغزی رفتاری با اعتیاد به گوشی‌های هوشمند در دانشجویان: نقش میانجی سبک دلبستگی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • محمدی فر.محمدعلی رابطه سواد رسانه‌ای و سرمایه روان‌شناختی با درگیری تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون نقش میانجی شناخت اجتماعی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • محمدی.خدیجه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور بر مدیریت هیجان و احساس تنهایی کودکان ناتوان جسمی خفیف [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • محمدي. سحر رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • محمودی.شمال مقایسه نیمرخ آسیب‌‌شناسی روانی میلون بین افراد دارای تاتو و بدون تاتو [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • مددی. زهرا نقش میانجی ابعاد ‌مراقبت‌گری در رابطه بین رضايت‌مندی جنسی و سبک‌های دلبستگی با تمایل جنسی زنان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • مرادی.علیرضا رابطه مادرشوهر-عروس و کیفیت رابطه زناشویی: اثر میانجی عوامل درون فردی و بین فردی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مشفقی قره بابا.حامد رابطه شفقت با خود و انعطاف‌پذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مصباح.ایمان ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی آسیب‌های روان‌شناختی- عاطفی ازدواج ناخواسته در زنان: یک مطالعه آمیخته [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • ملائی. فاطمه مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • موسوی. اشرف سادات رابطه علّی خودتخریب‌گری دختران نوجوان و باورهای غیرمنطقی مادران با نقش میانجی اضطراب والدین و رابطه والد-نوجوان [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • میریان. مهزاد سادات اثربخشی پارادوکس درمانی بر سوگیری تصویر تن و راهبردهای مقابله‌ای بدنی افراد چاق با اختلال بدریختی بدن [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • میکائیلی.نیلوفر پیش‌بینی سلامت اجتماعی براساس علائم اختلال وسواسی- اجباری: نقش واسطه‌ای شفقت به‌خود [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • میناوی. نوال ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز) [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نامداری.کوروش اثربخشی آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر اضطراب مرگ و احساس تنهایی دانشجویان دارای علائم اضطراب جدایی بزرگسالی [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • نجارپوریان.سمانه ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش نگرش نسبت به فرزند‌آوری (ATCHS) [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • نجفی.محمود نقش میانجی ذهنی‌سازی و شفقت به خود در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نجی اللهی ملکشاه. راضیه تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر بخشودگی خیانت در زنان و مردان آسیب‌دیده [ دوره29, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • نورکجوری.فاطمه رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجی‌گري اهمال‌كاری تحصيلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نوروزی همایون.محمدرضا بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نیکوگفتار.منصوره مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]

و

  • واحدی قره بابا. وحید رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجی‌گري اهمال‌كاری تحصيلی [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • هادیان.ساحل مقایسه چشم‌انداز زمان، هیجان ابراز شده، تاب‌آوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • همایون نیا.آنیتا ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز) [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • همایونی.علیرضا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبه‌خانواده بهزیستی تهران [ دوره29, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یعقوبی.ابولقاسم رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • یوسفی.ناصر تأثیر معنا درمانی بر بحران میانسالی والدین میانسال دارای فرزند مبتلا به اوتیسم: مطالعه مورد منفرد [ دوره29, شماره 2 - تابستان سال 1404]