احمدی.رضا
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
احمدی.مهناز
آیا همهگیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
اخوی ثمرین.زهرا
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
اکبری نژاد.هادی
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
الهی.طاهره
مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
آ
آسایش.محمدحسن
پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ب
بشرپور.سجاد
بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
بهمنی.بهمن
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پ
پورطالب. نرگس
رابطه شفقت با خود و انعطافپذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
پورطالب.نرگس
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پورمحسنی.فرشته
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ت
تابع بردبار.فریبا
نقش میانجی همدلی در رابطه با استرس ادراک شده والدین و کیفیت خواب کودکان: یک مطالعه توصیفی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
تسنیمی. مهشاد
مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
تعلیم دهنده.سمانه
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
تولايي.فاطمه
پيشبينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت نفس در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ج
جانقربان.زهرا
نقش واسطه¬ای استفاده آسیب¬زا از گوشی هوشمند در رابطه بین استرس ادراک شده، ایستادگی، عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان دبیرستانی دوره دوم
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جعفر طباطبایی.سمانه سادات
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایههای روانشناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جعفری.اصغر
پیشبینی شکایت روانی- فیزیولوژیکی بر اساس درآمیختگی افکار و آسیبهای دوران کودکی با نقش واسطهای توانمندی ایگو در جمعیت غیربالینی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جعفری.پروین
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جعفری.شیوا
پیشبینی شکایت روانی- فیزیولوژیکی بر اساس درآمیختگی افکار و آسیبهای دوران کودکی با نقش واسطهای توانمندی ایگو در جمعیت غیربالینی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جعفری.عیسی
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جواهری.عباس
پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جوربنیان. خدیجه
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جوکار.بهرام
فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه دادهبنیاد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
چ
چرامی.مریم
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حسنی.جعفر
روابط ساختاری خودکارآمدی و کمالگرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حسینی المدنی.سید علی
مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسینی المدنی.سیدعلی
رابطه آسیبهای دوران کودکی و محیط بیاعتبارساز با پرخوری افراطی: مدلیابی میانجیگری ناگویی هیجانی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حفاظی طرقبه.لیلا
نقش میانجی ذهنیسازی و شفقت به خود در رابطه بین سبکهای دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خاکدال.سعید
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
د
داورپناه. زهرا
فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه دادهبنیاد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
درخشان. معراج
بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رافضی.زهره
پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
رضایی. علی محمد
پیشایندها و پیامدهای روان شناختی اعتیاد به اینترنت
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رضایی.محسن
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رضائی. بهزاد
مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
روشنی زاده.علی
رابطه امیدواری با پیشرفت تحصیلی، نقش میانجیگری باورهای هوشی در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
روشنی گلنبر.معصومه
تأثیر معنا درمانی بر بحران میانسالی والدین میانسال دارای فرزند مبتلا به اوتیسم: مطالعه مورد منفرد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ز
زالی. زهرا
پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زالی.زینب
پیش بینی اختلال اضطراب اجتماعی بر اساس ناگویی هیجانی و راهبرد های کنترل فکر با میانجی گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زاهد.سعیده
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
زربخش بحری. محمدرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
زکی بخش.نسیم
بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زند کریمی.غزال
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سجادي نژاد. مرضيه السادات
پيشبينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت نفس در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سرفرازی.الهه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایههای روانشناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
سعادتی شامیر. ابوطالب
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلیمانی.اسماعیل
نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سیراوند.پری
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ش
شاکری.محمد
روابط ساختاری خودکارآمدی و کمالگرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شبیبی.بتول
نقش میانجی همدلی در رابطه با استرس ادراک شده والدین و کیفیت خواب کودکان: یک مطالعه توصیفی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شفیعی کاهانی.تکتم
روابط ساختاری خودکارآمدی و کمالگرایی با علایم وسواس فکری/ عملی در جمعیت غیربالینی: نقش میانجیگر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شهابی زاده.فاطمه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایههای روانشناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شهامت ده سرخ.فاطمه
مدلسازی معادلات ساختاری ذهنیسازی و سازگاری روانی با سرطان: نقش واسطهای تجارب تجزیهای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شیخ الاسلامی.راضیه
فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه دادهبنیاد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شیری. علی
رابطه امیدواری با پیشرفت تحصیلی، نقش میانجیگری باورهای هوشی در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ص
صالحی.جواد
مقایسه همدلی عاطفی و شناختی و میمیک چهره ای در مواجهه با ابرازهای کلامی و غیرکلامی هیجان درافراد دارای صفات اختلال شخصیت مرزی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
صالحی.منیره
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صبری زم.بهار
مدلسازی معادلات ساختاری ذهنیسازی و سازگاری روانی با سرطان: نقش واسطهای تجارب تجزیهای در بیماران مبتلا به سرطان پستان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
صیادی.علی
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ط
طباطبایی.تکتم
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهانه مشفقانه و آموزش خودشفابخشی بر سرمایههای روانشناختی و بهزیستی روانی نوجوانان دختر دارای نشانگان اضطراب
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ع
عاقل مسجدی.مریم
بررسی تعیین تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجیگری پریشانی روانشناختی در زنان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عباس پور.ذبیح اله
رابطه مادرشوهر-عروس و کیفیت رابطه زناشویی: اثر میانجی عوامل درون فردی و بین فردی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
عفت دوست ثانی.زهرا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
علیزاده فرد.سوسن
مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
علیزاده.محسن
بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غ
غضنفری.احمد
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ف
فارسیمدان. الهام
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فرهادی. فاطمه
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فرهادي.مهران
رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فلاح نژاد تفتی. ساجده
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فولادچنگ.محبوبه
فروتنی فکری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه کیفی با روش نظریه دادهبنیاد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ق
قاسم خانلو.آرزو
نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قربانپور لفمجانی.امیر
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قصاب زاده.طیبه
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کاردان حلوایی.ژیلا
رابطه شفقت با خود و انعطافپذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کارشکی.حسین
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کاوه فارسانی. ذبیح الله
نقش واسطه¬ای استفاده آسیب¬زا از گوشی هوشمند در رابطه بین استرس ادراک شده، ایستادگی، عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان دبیرستانی دوره دوم
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کریمی.زیبا
آیا همهگیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کلنی.سیمین دخت
آیا همهگیری فرسودگی شغلی یک افسانه آکادمیک است؟ مروری سیستماتیک بر ابزارهای تخمین شیوع و ارزیابی فرسودگی شغلی و معرفی ابزارهای جدید
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
گ
گودرزی. محمدعلی
نقش و وضعیت طرحهای طبقهبندی اختلالات روانی در بازنمایی دانش روانشناسی بالینی و روان-پزشکی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ل
لطفی. نگار
پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری تحمل پریشانی و حسادت زناشویی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
م
محصص. مهسا
رابطه آسیبهای دوران کودکی و محیط بیاعتبارساز با پرخوری افراطی: مدلیابی میانجیگری ناگویی هیجانی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محققي.حسين
رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
محمدپور ایردموسی. اعظم
بررسی تعیین تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجیگری پریشانی روانشناختی در زنان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محمدنژاد دوین.عارفه
بررسی روابط علی حساسیت اضطرابی با علائم اختلال استرس حاد؛ نقش میانجی تکانشوری رفتاری
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
محمدي. سحر
رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مرادی.علیرضا
رابطه مادرشوهر-عروس و کیفیت رابطه زناشویی: اثر میانجی عوامل درون فردی و بین فردی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مشفقی قره بابا.حامد
رابطه شفقت با خود و انعطافپذيري روانشناختي با فرسودگي تحصيلي دانشجويان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ملائی. فاطمه
مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
میناوی. نوال
ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانشآموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز)
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نجفی.محمود
نقش میانجی ذهنیسازی و شفقت به خود در رابطه بین سبکهای دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نورکجوری.فاطمه
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نوروزی همایون.محمدرضا
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خاطرات خانه و خانواده در دانشجویان
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نیکوگفتار.منصوره
مدل یابی روابط ساختاری قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی و بررسی نقش میانجی بنیادهای اخلاقی و همدلی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
و
واحدی قره بابا. وحید
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ه
هادیان.ساحل
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
همایون نیا.آنیتا
ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانشآموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز)
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
همایونی.علیرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ی
یعقوبی.ابولقاسم
رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر و ناگویی هیجانی با نقش واسطه ای کنش تاملی
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
یوسفی.ناصر
تأثیر معنا درمانی بر بحران میانسالی والدین میانسال دارای فرزند مبتلا به اوتیسم: مطالعه مورد منفرد
[
دوره29,
شماره
2
- تابستانسال
1404]